Tworzenie treści

Ubieram w słowa to, chcesz przekazać swoim odbiorcom. Piszę teksty na potrzeby marek i osób. W centrum działań marketingowych stoi odbiorca. Jego potrzeby, wyzwania i oczekiwania są najlepszym paliwem dla działań Content Marketingowych. 

Tworzę treści wizerunkowe, edukacyjne oraz sprzedażowe. Działam według szczegółowych wytycznych Klienta, ale także proponuję rozwiązania, które uważam za skuteczne. Możesz liczyć na mnie zarówno na etapie koncepcji, jak i realizacji marketingu treści.

Strategia komunikacji

Czy wiesz, jakim głosem Twoja marka mówi do odbiorców? Co ma im do zaoferowania? Strategia komunikacji to plan nawiązania dialogu z odbiorcami. Służy zbudowaniu spójnej i konsekwentnie realizowanej komunikacji marketingowej, która wspiera sprzedaż. 

Wspólnie z Klientami opracowujemy strategię na podstawie analizy konkurencji, warsztatu strategicznego z zespołem oraz sesji kreatywnych. Tworzę dokument, w którym opisuję grupę odbiorców, wartości marki, storytelling, kanały komunikacji oraz wiele innych zagadnień. To przewodnik komunikacji marki, użyteczny zarówno dla marketerów, jak i całej organizacji.

Marka osobista

Chcesz, aby świat dowiedział się, kim jesteś i co możesz mu zaoferować? Marka eksperta to Ty w oczach innych. To, w jaki sposób postrzegają wartości, kompetencje i styl pracy. Pomogę Ci zbudować spójny i wiarygodny wizerunek, który wspiera cele biznesowe. 

Od zrozumienia grupy docelowej, przez strategię, po konsekwentną realizację. Wspieram prezesów, freelancerów, trenerów i innych ekspertów w Personal Brandingu. Wspólnie pracujemy na rozpoznawalność w oczach potencjalnych klientów.

Szkolenia

Wiedza jest dziś dostępna od ręki. Jej praktyczne zastosowanie to jednak zupełnie inna para kaloszy. Chcesz nauczyć się, jak tworzyć angażujące treści, budować markę eksperta i wykorzystywać LinkedIn w działaniach wizerunkowych oraz biznesowych?

Podczas szkoleń i warsztatów wykorzystujemy wiedzę w praktyce. Wykonujemy i omawiamy ćwiczenia, które są odzwierciedleniem codziennych sytuacji i działań, które Klienci będą realizować prowadząc komunikację swoich marek.

Storytelling

Dobra opowieść przemawia do wyobraźni. Pozwala odbiorcy zrozumieć oraz zapamiętać przekaz. To właśnie storytelling dodaje marce ludzkiej twarzy. Sprawia, że jest wyrazista, szczera, zrozumiała. 

Każda marka może opowiadać historię. Legendę założycielską, anegdotę z realizacji czy success story. Ma swoich bohaterów, przesłanie i wartość dla odbiorcy. Czy wiesz, co Twoja marka ma do powiedzenia? Tworząc storytelling chcę, aby był szczery i bliski realnym doświadczeniom. Angażuję Klienta w proces kreatywny i tworzę przekaz, w którego centrum znajduje się odbiorca.

Employee Advocacy

Chcesz zaangażować swój zespół w promowanie firmy na LinkedIn? To dobry sposób, by dotrzeć bezpośrednio do Klientów. Social Selling sprawdza się tam, gdzie liczą się relacje i bezpośredni kontakt z decydentami. 

Wdrożenie programu Employee Advocacy to duża zmiana dla organizacji. Wymaga dostarczenia pracownikom wiedzy, sprawnej koordynacji i konsekwencji w działaniu. Jeżeli szukasz kogoś, kto przetarł już szlaki – chętnie pomogę!

Porozmawiajmy!

Szukasz wsparcia w prowadzeniu komunikacji Twojej marki? Napisz do mnie!